Thursday, July 7, 2011

SEBAGAI GANTI PERMATA YG PERGI..


Assalamualaikum..kali nie byk sangkar yg dah tak berpenghuni,sayu hati memikirkannya..Apabila kita redho atas apa yg berlaku,insyaallah kita akan mendapat sesuatu yg lebih dr apa yg telah kita hilang.. Disebelah kiri skrin,WT BETINA nama dia cici..Pemberian dr seseorang..Br berumur 2 bln,cute sgt..  Disebelah kanan plak,EA JANTAN nama dia riko semperna nama lop jantan saya yg dah tiada. nie pun umur 2 bln,Alhamdulillah  tuan yg saya beli ea hr tu ikhlas menggantikan snowwy saya yg dah pergi tempoh hr...Coz dia tahu ea yg saya ambik dulu ada masalah pernafasan.Syukur Alhamdulillah..Semoga semua koleksi arnab2 saya sihat dan pnjg umur hendaknya.AMIN..

3 comments:

  1. semoga sabar ya..sya dulu pernah mengalami nya diawal2 penglibatan...mmg sedih..tp cekalkan hati..skrg sya pulak yg tak terdaya kekadang dgn kehadiran ank2 baru..bagai rezeki di ganti..dulu sya belum memahami dan pandai membela..skrg alhamdulillah..semakin faham karenah mereka..pengalaman adalah guru terbaik..

    ReplyDelete
  2. tq..musim panas mcm skrg nie mcm2 dugaan dtg..risau btl dibuatnya..mcm2 ubat kena stand by dkt rmh..

    ReplyDelete
  3. hye..sy pun mengalami yg sama. nie pun br nk bertatih bela. spesis pun lum mahir lg. kalau ada info untuk dapatkan spesis pure breed mcm anggora, ND or teddy bear..kongsi2 yer. tq. wslm

    ReplyDelete